Osnovni namen prikolic je, da z njimi prevažamo različen tovor. Zato poznamo različne prikolice, ki imajo različno namembnost. Popolnoma logično je, da ni vsaka prikolica primerna za prevoz kateregakoli tovora in zmotno je prepričanje, da lahko z vsako prikolico prevažamo praktično vse, kar želimo.
Če pogledamo nekatere klasifikacije prikolic, je teh preko sto različnih vrst. Od običajnih avtomobilskih, ki se med seboj razlikujejo predvsem po velikosti, prikolic za prevoz čolnov, vozil in živali, do kamp prikolic, ki so danes izjemno priljubljen način dopustovanja mnogih ljudi.
Za varno vleko prikolic je ključnega pomena primerna obtežitev
Če ste s svojim vozilom že kdaj za seboj vlekli prikolico, potem zagotovo veste, da je njena ustrezna obtežitev izjemno pomembna. Pri tem je obvezno potrebno upoštevati vsa določila iz homologacijskega kartončka prikolice kot tudi vozila, ki jo vleče.
Pri obtežitvi pa ni pomembna zgolj največja dopustna teža, ampak tudi način obremenitve. Ker so prikolice zasnovane za vleko, lahko prevelike vertikalne obremenitve na kljuko negativno vplivajo na vozne lastnosti in zavorno pot. Če se želite temu izogniti, morate tovor po prikolici razporediti čim bolj enakomerno in čim nižje prikolici.
Pri vleki prikolic vedno ustrezno zaščitite tovor
Ob morebitnih renovacijah stanovanj ali v spomladanskem in jesenskem obdobju, ko je dela na vrtu ogromno, se na prikolicah znajde marsikaj. To je en dejavnik več, na katerega je potrebno biti pri prevozu različnih vrst tovora toliko bolj pozoren.
Če ne želite, da vam na primer s prikolice odnaša odpadno listje ali veje, potem jo je potrebno ustrezno pokriti z zaščitno mrežo. Prav tako je razlika, ali prevažate nove zidake ali pa tekočino. Ne glede na to, za kakšen tovor gre, ga je potrebno na prikolicah ustrezno fiksirati in preprečiti, da bi vam med vožnjo padel s prikolice.